Kampania społeczna „Jak działa ZDROWY człowiek”

ORGANIZM W DOBRYM NASTROJU – to kilkuminutowy film, opracowany w nowoczesnej konwencji „brand hero”, w którym piosenkę na temat własnego samopoczucia śpiewają organy.

Koncepcja, ma zwracać uwagę na poważne problemy w lekki, przystępny sposób. Badania międzynarodowych kampanii społecznych pokazują bowiem, że samo straszenie, zwłaszcza w przekazie adresowanym do młodych osób jest kompletnie nieskuteczne.

Komentarze 1

Sortuj komentarze:
2 lata temu
h.steblecka

Fantastyczne nagranie! I bardzo cieszę się, że w ten sposób promuje się zdrowe podejście do zdrowia! To jest na prawdę istotne, aby w końcu wytłumaczyć i dotrzeć do pacjentów z tym, że powinni część odpowiedzialności za swoje zdrowie przejąć właśnie na siebie. Niestety w dalszym ciągu, a raczej właśnie wraz z rozwojem medycyny i nowych technologii pacjenci zaczynają większą wagę przykładać do tego co im się wydaje odnośnie swojego zdrowia i wierzą, że lekarze oraz leki są w stanie zapewnić im długie życie w komfortowych warunkach i w stabilnym zdrowiu. Niestety nie zawsze jest to prawdą i nie koniecznie musi się sprawdzać w każdym przypadku. Warto więc poważnie zastanowić się nad konsekwencjami takiego postępowania i przynajmniej próbować przekonać pacjentów, by przynajmniej w wymiarze profilaktyki nie ufali we wszystko co podają reklamy firm farmaceutycznych, ani nie pokładali całkowicie nadziei w medycynie. Warto jednak żeby przynajmniej tam gdzie można mieć wpływ na zdrowie starać się o nie dbać samodzielnie.